Анонс: 3 квітня відбудеться круглий стіл на тему «Стан та перспективи реформування соціального діалогу в Україні»

30
Бер
2018
Категорії: Анонси / Анонси РГ 5 / Новини / новини проекту "Громадська синергія" / Новини РГ 5 / новини членів УНП / РГ5

Слайд1

Українська сторона Платформи громадянського суспільства Україна-ЄС спільно з Українською національною платформою Форуму громадянського суспільства Східного партнерства, за підтримки проекту «Громадська синергія» проводять круглий стіл на тему «Стан та перспективи реформування соціального діалогу в Україні».

            Коли: 3 квітня 2018 року з 10.30 до 13.00 (реєстрація учасників – з 10.00 год.);

            Де: конференц-зал НАН України (Київ, вул. Володимирська 55, 1 поверх).

Високий рівень безробіття, низький рівень заробітної плати, надмірна трудова міграція, значна частка «тіньової» економіки говорять про невідповідність механізмів та інструментів соціального діалогу в Україні реаліям сьогодення та підтверджують необхідність його реформування.

Актуальним залишається питання щодо залучення громадських організацій до соціального діалогу, адже наразі вони фактично не залучені до соціального діалогу ні як сторона, ні як спостерігач. Водночас представники цих організацій мають значний експертний потенціал у сфері соціально-економічних відносин.

Під час заходу обговорюватимуться такі питання:

  •  сучасний стан реформування соціального діалогу,
  •  готовність соціальних партнерів до реформування,
  •  ключові напрями реформування;
  •  можливі механізми залучення громадських організацій до соціального діалогу.

До участі в круглому столі запрошені представники органів державної влади, профспілок, організацій роботодавців, провідних аналітичних центрів та громадських організацій, академічних та наукових кіл.

Круглий стіл також відкритий для засобів масової інформації (для акредитації на захід просимо повідомляти на електронну пошту office@civic-synergy.org.ua; за додатковою інформацією звертайтесь за телефоном +38 099 203 0867).

Програма круглого столу: AGENDA.